مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 14:052020-07-12بين الملل

انهدام تمامی تاسیسات نفتی... جدی ترین تهدید نظامی یمن علیه عربستان


رییس سازمان اطلاعات در دولت صنعا امروز (یکشنبه) ضمن اشاره به نزدیک بودن تسلط بر شهر مأرب در شمال شرق صنعا به ائتلاف سعودی درباره هرگونه حمله به تاسیسات نفتی این شهر هشدار داد.

- رییس سازمان اطلاعات در دولت صنعا امروز (یکشنبه) ضمن اشاره به نزدیک بودن تسلط بر شهر مأرب در شمال شرق صنعا به ائتلاف سعودی درباره هرگونه حمله به تاسیسات نفتی این شهر هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر عبدالله یحیی الحاکم، رییس سازمان اطلاعات دولت صنعا اظهار کرد: ما امروز به همراه تمامی قبایل یمن در ورودی های شهر مأرب هستیم و به زودی وارد این شهر خواهیم شد و مرکز فرماندهی نیروهای وابسته به دولت مستعفی در کنترل ما خواهد بود.

سایت وزارت دفاع وابسته به دولت نجاد ملی که از حمایت انصارالله یمن برخوردار است، به نقل از الحاکم آورده است، امروز تمام قبایل در راس آنها آزادگان دو استان مأرب و الجوف در ورودی های این شهر هستند و در آینده بسیار نزدیک وارد مأرب خواهند شد و آن را به آغوش وطن بازمی گردانند.

الحاکم به عنوان رییس سازمان اطلاعات و داده های نظامی دولت صنعا به ائتلاف سعودی درباره هدف گرفتن تاسیسات نفتی مأرب هشدار داد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، الحاکم در اشاره به هدف گیری تاسیسات شرکت نفتی آرامکوی عربستان در صورت حمله به پالایشگاه های صافر در مأرب گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام تمامی تاسیسات نفتی... جدی ترین تهدید نظامی یمن علیه عربستان

انهدام تمامی تاسیسات نفتی... جدی ترین تهدید نظامی یمن علیه عربستان