مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 14:002020-07-12اقتصادي

مشکل فاضلاب صدرا به زودی حل می شود


با توجه به اقداماتی که در خصوص مشکل فاضلاب شهری صدرا صورت گرفته به زودی بخشی از مشکلات فاضلاب این شهر برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت الله رحیمی بعد از ظهر یکشنبه در شورای حفاظت از منابع آبی استان بیان کرد: یکی از موضوعاتی که مورد بررسی قرار گرفت موضوع پساب فاضلاب شرق صدرا است تصفیه خانه شرق صدرا به علت قدیمی بودن مشکلاتی را برای ساکنین مناطق شرق صدرا ایجاد کرده بود.

عالی ترین مقام دولت در استان فارس اضافه کرد: با توجه به اقداماتی که در تصفیه خانه شرق صدرا صورت گرفت ظرفیت بهره برداری از این تصفیه خانه افزایش یافت تا موضوع سرریز شدن تصفیه خانه در شهر صدرا برطرف گردد.

او ادامه داد: بر اساس آزمایش هایی که بر روی پساب تصفیه شده توسط تصفیه خانه شرق صدرا صورت گرفته است آب تصفیه شده این تصفیه خانه امکان بهره برداری از برخی از فعالیت ها نظیر آبیاری برای جنگل کاری را می تواند داشته باشد.

وی عنوان کرد: در راستای افزایش ظرفیت تصفیه خانه ها و ایجاد تصفیه خانه شماره 2 در شهر صدرا می توان گفت عملیات مکانیکال و الکتریکال در حال انجام است و برخی از فعالیت ها نیز به پایان رسیده و طی دو ماه آینده شاهد بهره برداری از این طرح خواهیم بود با توجه به اینکه اعتبارات لازم از منابع مختلفی نظیر عمران صدرا استفاده شده است امید است که این ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل فاضلاب صدرا به زودی حل می شود

مشکل فاضلاب صدرا به زودی حل می شود