مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 12:452020-07-12سياسي

پرونده های کمیسیون ماده 5 شهرستان شاهرود به روز شد


معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه پرونده های کمیسیون ماده پنج شاهرود به روز شدند، گفت:برای نخستین بار در شهرهای استان پرونده های کمیسیون ماده پنج، - در شاهرود به روز شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری ظهر یکشنبه در نشست کمیسیون ماده پنج شاهرود به میزبانی شاهرود با بیان اینکه شاهرود اولین شهر در کشور است که پرونده های کمیسیون ماده پنج آن به روز شده است، ابراز کرد: امروز 10 پرونده کمیسیون ماده پنج شهر شاهرود بررسی شد که با برگزاری این جلسه فرایند رسیدگی به دغدغه های مردم در این بخش از فرایند اجرایی در این شهر به پایان رسید.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت نیروی انسانی بومی در بررسی پرونده های ماده پنج شهر شاهرود از اقدام های مؤثر در بررسی کیفی و تسریع در رسیدگی پرونده ها بوده است، ابراز کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان برای پیگیری مشکلات مردم در تلاش هستند و این روند مطلوب ادامه یابد.

گره گشایی از امور مردم با اهتمام مسئولان فرماندار شاهرود نیز در این نشست گفت: به روز شدن پرونده های ماده پنج شهر شاهرود از اقدام های مؤثر استانداری سمنان است که این امر نشان می دهد دستگاه های اجرایی شهرستان برای گره گشایی از مشکلات مردم پای کار هستند و ادامه این روند مطلوب در اتمام طرح های عمرانی شهرستان تأثیر شایانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های کمیسیون ماده 5 شهرستان شاهرود به روز شد

پرونده های کمیسیون ماده 5 شهرستان شاهرود به روز شد