مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 12:352020-07-12سياسي

ظریف: شایعاتی چون فروش جزیره کیش و فروش نفت در توافق ایران و چین کذب است


وزیر امور خارجه درباره توافق همکاری ایران و چین و شایعاتی چون فروش جزیره کیش و فروش نفت ارزان ضمن رد این مباحث، آن را ناشی از غرض ورزی دشمنان درباره توسعه روابط ایران و چین دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه برگزار شد.

در همین زمینه، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با دعوت از محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه برگزار شد و وزیر امور خارجه و معاونانش به ارائه آخرین اخبار و تحلیل ها درباره قطعنامه شورای حکام آژانس بین الملای انرژی اتمی و توافق جامع همکاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین پرداخت.

  وی افزود: آقای ظریف در این جلسه با اشاره به روند تدوین پیش نویس توافق همکاری 25 ساله با چین، اظهار داشت: روابط جمهوری اسلامی ایران با چین یک روابط راهبردی بر اساس منافع مشترک و احترام متقابل است.

روند تدوین این سند با سفر آقای شی جینگ پینگ به تهران در سال 1394 آغاز شد و دو کشور در ان سفر تصمیم گرفتند نقشه راه بلندمدت دو کشور را طراحی کنند و این سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: شایعاتی چون فروش جزیره کیش و فروش نفت در توافق ایران و چین کذب است

ظریف: شایعاتی چون فروش جزیره کیش و فروش نفت در توافق ایران و چین کذب است