مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 12:302020-07-12حوادث

32 متهم در اسدآباد دستگیر شدند/شناسایی و دستگیری 3 جاعل در فامنین


کشف بیش از 2600 هزار نخ سیگار قاچاق در فامنین، دستگیری 32 متهم در اسدآباد و اجرای طرح ارتقا انضباط اجتماعی در رزن برخی عناوین اخبار انتظامی همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف 2 هزار و 650 نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور و به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر نگهداری تعداد قابل توجهی سیگار قاچاق در یک واحد صنفی در شهر فامنین، مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی از صحت گزارش های دریافتی اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازرسی از این واحد صنفی، 2 هزار و 650 نخ سیگار قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری 32 متهم در اسدآباد فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری 32 متهم در نتیجه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری گفت: در پی استمرار اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی پلیس، به ویژه منطقه ای که با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقا احساس ا منیت در بین شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 متهم در اسدآباد دستگیر شدند/شناسایی و دستگیری 3 جاعل در فامنین

32 متهم در اسدآباد دستگیر شدند/شناسایی و دستگیری 3 جاعل در فامنین