مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 12:002020-07-12سياسي

متن فارسی ویرایش نهایی پیش نویس قرارداد 25 ساله ایران و چین + اسناد


متن تهیه شده توسط وزارت خارجه با عنوان «ویرایش نهایی / برنامه همکاری های جامع فیمابین جمهوری خلق چین و جمهوری اسلامی ایران» در فضای مجازی منتشر شده که مشتمل بر نه بند و سه ضمیمه است.

- متن فارسی ویرایش نهایی پیش نویس قرارداد ایران و چین تحت عنوان «برنامه همکاری‌های جامع فیمابین جمهوری خلق چین و جمهوری اسلامی ایران» به همراه سه ضمیمه حاوی چهار نکته کلیدی است که نشان می‌دهد نگرانی‌ها درباره تبعات این قرارداد بی‌مورد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، متن تهیه شده توسط وزارت خارجه با عنوان «ویرایش نهایی / برنامه همکاری‌های جامع فیمابین جمهوری خلق چین و جمهوری اسلامی ایران» در فضای مجازی منتشر شده که مشتمل بر نه بند و سه ضمیمه است.

ضمینه‌های این متن که توسط «دبیرخانه‌ سازوکار عالی مشارکت جامع راهبردی ایران و چین» تنظیم شده مشتمل بر اهداف سیاسی، عناوین اصلی برای برنامه همکاری‌های جامع 25 ساله و اقدامات اجرایی است.

آنچه ویرایش نهایی متن این قرارداد تنظیم شده در خرداد 1399 تحت عنوان «برنامه همکاری‌های جامع فیمابین جمهوری خلق چین و جمهوری اسلامی ایران» مشهود است، اگر هر نسخه فارسی، انگلیسی و چینی آن دقیقاً با همین متن به تصویب برسد و اجرایی شود، حاوی چهار نکته کلیدی است که برخی نگرانی&zwnj


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن فارسی ویرایش نهایی پیش نویس قرارداد 25 ساله ایران و چین + اسناد

متن فارسی ویرایش نهایی پیش نویس قرارداد 25 ساله ایران و چین + اسناد