مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 11:402020-07-12سياسي

آغاز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد


دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مرحله اول طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، با حضور مقتدر نیروی انتظامی خبر داد.

- سید علی ملک حسینی روز یکشنبه 22 تیرماه در حاشیه نشستی که به منظور ارتقا امنیت اجتماعی در دادسرای عمومی یاسوج برگزار شد، گفت: با توجه گزارشات و مطالبات مردمی در خصوص زیست شبانه، ایجاد مزاحمت برخی اراذل و اوباش در ساعات پایانی شب از طریق رانندگی نامتعارف، انجام حرکات خطرناک، ایجاد آلودگی صوتی و سلب آسایش عمومی، این طرح اجرا می شود.

وی اظهارکرد: مرحله نخست طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گام اول، به مدت یک ماه، با نظارت قضات دادسرای مرکز استان، توسط تیم های عملیاتی نیروی انتظامی اجرا خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج خاطرنشان کرد: خودروهای فاقد پلاک یا کسانی که پلاک خودرو مخدوش دارند و با انجام حرکات نامتعارف موجب سلب آسایش عمومی شوند، توقیف و به پارکینگ هدایت خواهند شد.

ملک حسینی تصریح کرد: رانندگان خودروهای متخلف، به اتهام اخلال در نظم و سلب آسایش عمومی، تحت پیگرد قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: امنیت پایدار خط قرمز دستگاه قضایی بوده و با مخلین نظم و امنیت برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

آغاز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد