مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 11:402020-07-12اجتماعي

توضیحی برای عدم تمدید اعتبار دفترچه درمانی کارگران نیشکر هفت تپه


مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به مشکلات کارگران شرکت نیشکر هفت تپه و عدم تمدید اعتبار دفترچه آن ها، گفت: در سه سال اخیر شرکت نیشکر هفت تپه مشکلات خاصی پیدا کرده است اما با این وجود دفترچه کارگران آن تنها در حد یک هفته تمدید اعتبار نشد که مشکل از .

- ایسنا/خوزستان مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به مشکلات کارگران شرکت نیشکر هفت تپه و عدم تمدید اعتبار دفترچه آن ها، گفت: در سه سال اخیر شرکت نیشکر هفت تپه مشکلات خاصی پیدا کرده است اما با این وجود دفترچه کارگران آن تنها در حد یک هفته تمدید اعتبار نشد که مشکل از سوی ما نبود بلکه به دلیل اعتصابات کارگری، بخش مالی و اداری این شرکت نیز در حال اعتصاب بود و کسی نبود که لیست بیمه کارگران را تمدید کند.

سیدمحمد مرعشی در نشست خبری که امروز (22 تیرماه) به مناسبت هفته تامین اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل تامین اجتماعی خوزستان با 61 شعبه مختلف در حال ارائه خدمات به مردم است.

تامین اجتماعی در خوزستان 865 هزار و 995 بیمه شده دارد که با احتساب خانوارهای آن ها با رقم یک میلیون و 665 هزار و 76 نفر، در مجموع دو میلیون و 522 هزار و 71 نفر را تحت پوشش دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: همچنین 202 هزار و 340 نفر مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی در خوزستان وجود دارد که با احتساب خانواده آن ها با رق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحی برای عدم تمدید اعتبار دفترچه درمانی کارگران نیشکر هفت تپه

توضیحی برای عدم تمدید اعتبار دفترچه درمانی کارگران نیشکر هفت تپه