مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-12پزشكي

تلاش برای افزایش تخت های ویژه کرونا در شیراز


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به واقعیت تلخ تداوم روند افزایشی شمار مبتلایان به کووید19، از تلاش برای افزایش تعداد تخت های بیمارستانی برای بستری بیماران در بیمارستان های شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به واقعیت تلخ تداوم روند افزایشی شمار مبتلایان به کووید19، از تلاش برای افزایش تعداد تخت های بیمارستانی برای بستری بیماران در بیمارستان های شیراز خبر داد.

مهرزاد لطفی یکشنبه 22 تیر در جلسه ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کرونا به ضرورت افزایش کمیت تجهیزات و امکانات پزشکی در شرایط کنونی اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش می شود با افزایش تخت های عادی و ویژه از کل ظرفیت بیمارستانی موجود استفاده مطلوب شود.

لطفی ضمن ابراز تاسف از تداوم روند افزایشی شمار مبتلایان به کووید19، از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ستاد مدیریت کروناویروس استان فارس به عنوان دانشگاه و ستاد توانمند یاد و اضافه کرد: افزایش آمار مبتلایان و فوت شدگان بیماری کووید19 نشان از بی توجهی و کاهش حساسیت های جامعه نسبت به این بیماری دارد.

او با بیان اینکه با تلاش و فداکاری کارکنان، کادر بهداشتی و درمانی و مسئولان در استان فارس، امکانات خوبی فراهم و تدابیر مناسبی اندیشیده و اجرایی شده است، ایجاد 9 مرکز درمان سرپایی و افزایش شمار نمون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای افزایش تخت های ویژه کرونا در شیراز

تلاش برای افزایش تخت های ویژه کرونا در شیراز