مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 09:502020-07-12اجتماعي

ضرورت از سرگیری ضدعفونی کردن معابر شهری و روستایی


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان و رییس کمیته پدافتد زیستی ستاد مبارزه با کرونا در استان بر ضرورت از سرگیری ضدعفونی کردن معابر شهری و روستایی از سوی شهرداری ها و دهیاری ها در این استان تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان و رییس کمیته پدافتد زیستی ستاد مبارزه با کرونا در استان بر ضرورت از سرگیری ضدعفونی کردن معابر شهری و روستایی از سوی شهرداری ها و دهیاری ها در این استان تاکید کرد.

ایرج کارخایی 22 تیرماه در جلسه کمیته پدافتد زیستی ستاد مبارزه با کرونا استان با اشاره به روند صعودی شیوع کروناویروس در روزهای اخیر در کشور اظهار کرد: باید در این شرایط، ضد عفونی کردن شهرها، معابر شهری، اماکن، مجتمع های مسکونی، تجاری، مراکز خرید، پارک ها، تاسیسات، سیستم حمل و نقل عمومی و دیگر مراکز توسط شهرداری ها و دهیاری ها در دستور کار قرار گیرد.

وی بر لزوم تامین مواد اولیه ضدعفونی توسط سازمان صمت، تاکید و تصریح کرد: انتظار می رود که دستگاه های اجرایی، شهرداری ها، دهیاری ها، سپاه ماسداران انقلاب اسلامی، ناجا، ارتش و سایر ارگان های استان امکانات، تجهیزات و ماشین الآت خود را برای از سرگیری ضدعفونی معابر و مبارزه با این بیماری، در اختیار مسوولان ذی ربط قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت از سرگیری ضدعفونی کردن معابر شهری و روستایی

ضرورت از سرگیری ضدعفونی کردن معابر شهری و روستایی