مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-12اقتصادي

دستگیری اعضای باند فروش شمش های تقلبی


معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران از دستگیری اعضای باند 6 نفره خرید و فروش شمش طلای تقلبی به ارزش 150 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور گفت: اوایل تیرماه امسال کارآگاهان اداره سیزدهم با رصدهای اطلاعاتی مطلع شدند، افرادی با همکاری یکدیگر در حال خرید و فروش شمش طلا به قیمتی بسیار پایین تر از قیمت واقعی بازار هستند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان اداره سیزدهم معاونت مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی بررسی موضوع را بر عهده گرفتند و در تحقیقات پلیسی دریافتند متهمان با افتتاح دفتر فروش سیم و کابل برق در محدوده میرداماد قطعات شمس های طلا را به صورت جزیی و عمده می فروشند، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی، کارآگاهان دو قطعه از شمسهای طلایی را که متهمان به خریداران خود فروخته بودند به دست آوردند و در بررسیهای کارشناسی مشخص شد که شمسهای طلا تقلبی و فاقد عیار است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، یکی از خریداران شمسهای طلا به پلیس آگاهی مراجعه و اظهار داشت، متهمان مدعی هستند، یک هزار قطعه شمش طلا در اختیار دارند و حاضر هستند با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت واقعی بازار به علت قاچاق بودن شمسهای طلا آن را بفروشند و به جای دریاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند فروش شمش های تقلبی

دستگیری اعضای باند فروش شمش های تقلبی