مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-12اقتصادي

پرورش 85 تن ماهی خاویاری در آستانه اشرفیه


رییس اداره شیلات شهرستان آستانه اشرفیه از پرورش 85 تن انواع ماهیان خاویاری در سه مرکز تکثیر ماهی در این شهرستان خبر داد.

- حسن قاسم پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستانه اشرفیه، با بیان اینکه بخش خصوصی دارای ظرفیت بسیار خوبی در حوزه پرورش ماهیان خاویاری است، اظهار کرد: پرورش ماهی خاویاری یکی از شغل های پردرآمد در گیلان بوده و باید از ظرفیت های بخش خصوصی در این خصوص استفاده کنیم.

وی با تأکید بر حمایت از بخش خصوصی در حوزه پرورش ماهیان خاویاری در آستانه اشرفیه گفت: یکی از سیاست های شیلات حمایت از بخش خصوصی در عرصه های مختلف به ویژه پرورش ماهی خاویاری بوده و در این راه متقاضیان از تسهیلات ویژه ای بهره مند می شوند.

رییس اداره شیلات شهرستان آستانه اشرفیه با اذعان به اینکه تکثیر ماهیان خاویاری باعث رونق در منطقه می شود، تصریح کرد: صید و صیادی یکی از شغل های اصلی مردم ساحل نشین آستانه اشرفیه بوده و طرح های تکثیر و پرورش ماهیان خاویاری بسیار در افزایش ذخیره دریایی و رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال مؤثر است.

قاسم پور از فعالیت سه مزرعه پرورش ماهیان خاویاری در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد و افزود: سه مزرعه پرورش ماهیان خاویاری در سه منطقه امشل، لب دریا و لفوت بالا فعال بوده و در این مراکز برای 16 نفر اشتغال ایجادشده و 85 تن ماهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش 85 تن ماهی خاویاری در آستانه اشرفیه

پرورش 85 تن ماهی خاویاری در آستانه اشرفیه