مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-12اقتصادي

آغاز فاز دوم عملیات اجرایی ساخت پیاده راه شهریار در پهنه رودکی


آبادیان با اشاره به بهره برداری از فاز نخست پیاده راه شهریار، از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این پیاده راه در آینده نزدیک از سوی سازمان زیبا سازی شهر تهران با مشارکت این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نصراله آبادیان با بیان اینکه پهنه رودکی به عنوان پهنه هنرهای نمایشی و موسیقی در برنامه پنج ساله دوم توسعه تصویب و اجرایی شده است؛ گفت: محور خیابان شهریار به دلیل وجود عناصر شاخص فرهنگی در پهنه رودکی حائز اهمیت است و برنامه های متنوع هنری در کنار کاربری های فرهنگی با تقویت دسترسی ها برای کنترل حرکت خودروها و نیز دسترسی عابر پیاده اجرا خواهد شد.

آبادیان افزود: سیاست های تدوین شده برای اجرای پروژه پهنه رودکی بر محور خیابان شهریار به دلیل وجود تالار وحدت و دیگر حوزه های هنری و فرهنگی تأکید دارد که مبتنی بر حفظ الگوی مسکونی موجود، مداخله نکردن در زندگی ساکنان محله و تغییر ندادن ساختار جمعیت ساکن در پهنه است.

شهردار منطقه 11 بیان کرد: در واقع ما خواهیم کوشید در راستای سیاست افزایش حضورپذیری مردم با ایجاد کاربری های خدماتی مورد نیاز در محله، توجه به کاربری های مسکونی، تشویق به سکونت هنرمندان در پهنه در افق بلندمدت و توجه به جریان زندگی ضمن تقویت افزایش سکونت شهروندان در پهنه، از تهدید احتمالی خالی شدن پهنه از سکونت هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز دوم عملیات اجرایی ساخت پیاده راه شهریار در پهنه رودکی

آغاز فاز دوم عملیات اجرایی ساخت پیاده راه شهریار در پهنه رودکی