مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-12ورزشي

کرونا تیم های ورزشی دانشگاه استنفورد را کاهش داد


دانشگاه استنفورد در تازه ترین بیانیه خود اعلام کرد: به دلیل ادامه شیوع ویروس کرونا، 11 تیم در برنامه های ورزشی خود را در سال 2021 میلادی حذف می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از واشنگتن پست، دانشگاه استنفورد در تازه ترین بیانیه خود اعلام کرد: به دلیل ادامه شیوع ویروس کرونا، 11 تیم در برنامه های ورزشی خود را در سال 2021 میلادی حذف می کند.

برهمین اساس قرار است،  تیم های شمشیربازی زنان و مردان، هاکی روی چمن، قایقرانی سبک وزن، قایقرانی مردان، قایقرانی زنان، اسکواش، شنای هماهنگ، والیبال مردان و کشتی از برنامه های ورزشی 2021 حذف شوند.

از آنجا که مدیران ورزشی در سراسر کشور با شرایط غیر قابل پیش بینی روبرو شده اند، تصمیم به  توقف برخی از برنامه های ورزشی گرفتند.

استنفورد به دلیل داشتن تیم های مختلف و موفقیت در بسیاری از ورزش ها شناخته شده است؛ ورزش های متوقف شده نیز 20 قهرمانی کشور و 27 مدال المپیک را به حاصل آورده است.

مقامات دانشگاه استنفورد تأکید کردند، اگر در این شرایط تغییرات صورت نگیرد، تاثیر بیماری کووید 19 می تواند معادل 70 میلیون دلار کسری طی سه سال آتی باشد؛ علاوه براین 240 ورزشکار و 22 مربی خبره به دلیل توقف رشته های ورزشی در حال حاضر از ورزش محروم شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا تیم های ورزشی دانشگاه استنفورد را کاهش داد

کرونا تیم های ورزشی دانشگاه استنفورد را کاهش داد