مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-12اقتصادي

ارائه تسهیلات ارزان قیمت به 25 هزار کارگاه تولیدی خسارت دیده از کرونا


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: به 25 هزار کارگاه تولیدی خسارت دیده از بیماری کرونا در استان، تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسد عبدالهی امروز یکشنبه در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه این جلسه با دستور کار کمک به واحدهای تولیدی و افراد خسارت دیده از بیماری کرونا برگزار شد، اظهار داشت: دستورالعمل های کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در جهت کمک به واحدهای تولیدی بوده و لازم الاجراست.

وی با اشاره به ضرورت کمک به خسارت دیدگان از ویروس کرونا تصریح کرد: حدود 35 هزار نفر در قالب 25 هزار واحد تولیدی خسارت دیده از کرونا در استان شناسایی شده اند که به آنها تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان افزود: اعتباری بالغ بر 700 میلیارد تومان برای پرداخت به این واحدها در نظر گرفته شده و به افراد دارای مجوز کسب و کار و کد بیمه ای که در سامانه کارا ثبت نام کرده اند تعلق خواهد گرفت.

عبدالهی خاطرنشان کرد: در مرحله اول کارگاه های تولیدی با ظرفیت نیروی کمتر از 50 نفر از تسهیلات استفاده می کنند و در مرحله بعد کارگاه هایی با تعداد بیشتر از 50 نفر نیرو و یا افرادی که در زمان ثبت نام با مشکل مواجه شده اند، معرفی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات ارزان قیمت به 25 هزار کارگاه تولیدی خسارت دیده از کرونا

ارائه تسهیلات ارزان قیمت به 25 هزار کارگاه تولیدی خسارت دیده از کرونا