مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:402020-07-12اجتماعي

راه اندازی دوره های آموزش مجازی اعضای کانون پرورش فکری کرمان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: اعضای کانون پرورش فکری استان کرمان به صورت مجازی در 33 رشته آموزش می بینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محسن روحی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت های فیزیکی به منظور برگزاری کلاس های آموزشی در حال حاضر 33 رشته به صورت مجازی در کانون پرورشی کرمان تدریس می شود.

وی بیان داشت: 60 رشته فرهنگی، هنری و ادبی بر اساس امکانات مراکز کانون ها و توانمندی مربیان به صورت حضوری در کانون برگزار می شد و اکنون 33 رشته به صورت مجازی در سطوح مختلف مقدماتی، متوسط، پیشرفته و تکمیلی برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان اضافه کرد: همچنین کانون پرورش فکری در نظر دارد کلاس های مجازی برخی دوره ها را برای والدین و کودکان چهار تا 6 سال برگزار کند.

روحی با اشاره به اینکه برخی از اعضای کانون استان های دیگر نیز در کلاس کانون پرورش فکری استان کرمان شرکت می کنند، افزود: اعضای کانون از طریق آدرس www.

kpf.

ir می توانند بعد از دریافت کد رهگیری، استان مورد نظر و کلاس های برخط استانی مورد علاقه خود را انتخاب کنند و در سبد خرید قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دوره های آموزش مجازی اعضای کانون پرورش فکری کرمان

راه اندازی دوره های آموزش مجازی اعضای کانون پرورش فکری کرمان