مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-12اقتصادي

تولیدکنندگان اصفهانی در تامین «مِلت بلون» ماسک با محدودیت مواجه هستند


جانشین رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به نیاز روزانه یک تا 1.

5 میلیون عدد ماسک در اصفهان، گفت: با وجود به توان تولید بالای ماسک در استان، - تولیدکنندگان اصفهانی در تامین مِلت بلون ماسک با محدودیت مواجه هستند ایسنا/اصفهان جانشین رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به نیاز روزانه یک تا 1.

5 میلیون عدد ماسک در اصفهان، گفت: با وجود به توان تولید بالای ماسک در استان، اما تولیدکنندگان اصفهان در تامین لایه اصلی فیلتر تولید ماسک (ملت بلون) با محدودیت هایی مواجه شدند.

ابراهیم جلیلی صبح امروز (یکشنبه-22 تیر) در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، در خصوص وضعیت تولید ماسک در اصفهان، اظهار کرد: در ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، روزانه بین 40 تا 50 هزار عدد ماسک در استان اصفهان تولید می شد که با پیگیری اداره صمت، دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو، در حال حاضر روزانه یک میلیون ماسک سه لایه و N95 در استان تولید می شود.

وی با بیان اینکه با شروع پیک دوم کرونا در اصفهان و الزامات موجود، میزان تقاضا برای ماسک در استان افزایش یافت، تاکید کرد: با وجود توان تولید بالا ماسک در استان، اما تولیدکنندگان اصفهان در تامین لایه اصلی فیلتر تولید ماسک (ملت بلون) با محدودیت هایی مواجه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان اصفهانی در تامین «مِلت بلون» ماسک با محدودیت مواجه هستند

تولیدکنندگان اصفهانی در تامین «مِلت بلون» ماسک با محدودیت مواجه هستند