مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 23:502020-07-11اقتصادي

نقش فراموش شده هیات مدیره ساختمان ها در ارتقای فرهنگ ایمنی


بر اساس آمارهای سازمان آتش نشانی پایتخت 54درصد آتش سوزی ساختمان های تهران، مربوط به ساختمان هایی با کاربری مسکونی است، این امار نشان می دهد که توجه به ایمنی در ساختمان های مسکونی می تواند آمار حریق در پایتخت و خسارات را تا درصد قابل توجهی کاهش دهد.

- بر اساس آمارهای سازمان آتش نشانی پایتخت 54درصد آتش سوزی ساختمان های تهران، مربوط به ساختمان هایی با کاربری مسکونی است، این امار نشان می دهد که توجه به ایمنی در ساختمان های مسکونی می تواند آمار حریق در پایتخت و خسارات را تا درصد قابل توجهی کاهش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود هشدارها و اطلاع رسانی های بسیاری که در زمینه اهمیت توجه به ایمنی ساختمان های مسکونی و به خصوص ساختمان های بلند انجام شده اما همچنان برخی نکات ایمنی از دید شهروندان پنهان می ماند.

اگرچه که باید برای رسیدگی به وضعیت ایمنی ساختمان های پایتخت به دنبال راهی موثر، دقیق و قانونی باشیم اما بی شک در این باره هیات مدیره ساختمان ها می توانند نقش پررنگی را ایفا کنند.

حمیدرضا مرشددوست -کارشناس ایمنی و آتش نشان- در گفت و گو با ایسنا در خصوص مهم ترین فاکتورهای ایمنی در ساختمان ها، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که شهروندان باید نسبت به آن آگاهی داشته باشند تفاوت زندگی در ساختمان های بلندمرتبه با ساختمان های کوته مرتبه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش فراموش شده هیات مدیره ساختمان ها در ارتقای فرهنگ ایمنی

نقش فراموش شده هیات مدیره ساختمان ها در ارتقای فرهنگ ایمنی