مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 16:502020-07-11بين الملل

بایدن: تک تک روزها در حال پرداخت بهای بی کفایتی ترامپ هستیم


نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در پیامی در توییتر با اشاره به آمار بالای مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در این کشور نوشت که مردم آمریکا هر روز در حال پرداخت بهای بی کفایتی ترامپ هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جو بایدن نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر از نحوه مدیریت دولت کنونی این کشور در مقابله با شیوع ویروس کرونا انتقا دکرد.

وی در پیامی توییتری نوشت: مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از 3 میلیون نفر عبور کرده و بیش از 130 هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند و ) این آمار و ارقام همچنین نشان می دهد که در بازه زمانی مذکور، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به سه میلیون و 183 هزار و 856 نفر رسیده است.

علیرغم تسریع شیوع کرونا در ایالات متحده، اختلاف نظرات زیادی در میان مقام های آمریکایی در خصوص موضوعاتی چون بازگشایی مدارس و کسب و کارها و زدن ماسک در ملاء عام وجود دارد و این در حالی است که تقریباً کارشناسان بهداشت در خصوص استفاده از ماسک بعنوان یکی از مؤثرترین شیوه های جلوگیری از انتقال ویروس کرونا اتفاق نظر دارند.

انتهای پیام/.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: تک تک روزها در حال پرداخت بهای بی کفایتی ترامپ هستیم

بایدن: تک تک روزها در حال پرداخت بهای بی کفایتی ترامپ هستیم