مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 16:152020-07-11اقتصادي

64 طرح مشاغل خانگی از بانک های عامل دامغان تسهیلات گرفتند


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان گفت: در سال گذشته برای 73 طرح مشاغل خانگی در شهرستان پرونده تشکیل و از این تعداد 64 طرح موفق به دریافت تسهیلات از بانک های عامل شد.

- محمود پور معظمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه در سال گذشته برای 73 طرح مشاغل خانگی در دامغان پرونده تشکیل که از این تعداد 64 طرح موفق به دریافت تسهیلات از بانک های عامل شدند، ابراز کرد: در این سال 713 میلیون و 500 هزار تومان تسهیلات بانکی به 64 طرح مشاغل خانگی از سوی بانک های عامل شهرستان پرداخت شد.

وی اضافه کرد: تعداد طرح های مشاغل خانگی دامغان در سال 97 نیز 139 طرح به میزان یک میلیارد و 73 میلیون تومان تسهیلات بود که خوشبختانه این وام ها پرداخت شده اند همچنین شاخص نشان از کاهش میزان تسهیلات در سال 98 نسبت به سال 97 دارند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان به میزان پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در این شهرستان از سال 97 تاکنون پرداخت و گفت: در این باره زمانی 32 میلیارد و 212 میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در شهرستان پرداخت شد که دو میلیارد تومان آن، از محل اعتبارات شناور دیگر شهرستان های استان سمنان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 طرح مشاغل خانگی از بانک های عامل دامغان تسهیلات گرفتند

64 طرح مشاغل خانگی از بانک های عامل دامغان تسهیلات گرفتند