مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 16:102020-07-11ورزشي

اختصاص 35 میلیارد جهت بهره برداری طرح های ورزشی در خراسان شمالی


نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 35 میلیارد تومان جهت بهره برداری اماکن ورزشی با پیشرفت بالای 80 درصد در خراسان شمالی خبر داد.

- علی جدی در گفتگو با مهر با اشاره به دیدار امروز با خود با وزیر ورزش و جوانان از تعیین تکلیف پروژه های ورزشی نیمه کاره خراسان شمالی با اولویت طرح های دارای پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد خبر داد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این دیدار که نماینده مردم اسفراین و استاندار نیز حضور داشتند، مقرر شد، مبلغ 35 میلیارد تومان از اختیارات وزیر ورزش جهت بهره بردای طرح های ورزشی با پیشرفت بالا اختصاص پیدا کند.

وی در ادامه افزود: در آینده نزدیک در نشستی با استاندار اولویت بندی جهت هزینه کرد این مبلغ انجام خواهد شد.

علی جدی با اشاره به وجود 35 هزار و 424 مترمربع فضای ورزشی روباز و سرپوشیده در دست احداث در سطح شهرستان شیروان بیان کرد: این طرح های به دلیل کمبود اعتبار به صورت نیمه کاره و بلا استفاده باقی مانده است که در صورت تأمین اعتبار به مرحله بهره بردای می رسد نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این نشست هیچ گونه طرح جدیدی تعریف نشد زیرا بسیاری از طرح های نیمه کاره وجود دارد که با تخصیص اعتبار اندک جهت استفاده هم استانی های عزیز آماده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 35 میلیارد جهت بهره برداری طرح های ورزشی در خراسان شمالی

اختصاص 35 میلیارد جهت بهره برداری طرح های ورزشی در خراسان شمالی