مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 16:002020-07-11سياسي

شهرستان قرچک بیش از 30 عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب برگزار می کند


مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب از اجرای بیش از 30عنوان برنامه توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، ربابه نجاریان طوسی مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته عفاف و حجاب، پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد در 21تیرماه سال 1315 در اعتراض به قانون کشف حجاب رضاخان رخ داد.

وی افزود: این هفته از 21 تیرماه لغایت 27 تیرماه به عنوان هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده و در واقع فرصت مناسبی است که با نهادینه سازی حیاء، عفاف و تقویت هویت زن مسلمان ایرانی با اجرای برنامه های مختلف به صورت هوشمندانه با بهره گیری از کلیه ظرفیت ها در فضای حقیقی و به ویژه در فضای مجازی با توجه به شرایطی که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا دارد، به این مهم بپردازیم.

مسؤول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه قرچک گفت: هدف از اجرای این برنامه ها در این هفته ایجاد مطالبه عمومی توسط مردم شهید پرور شهرستان قرچک همچنین مسؤولان و متولیان امر برای ترویج عفاف و حجاب و سبک زندگی عفیفانه و پیشگیری از بی بندوباری است .

نجاریان طوسی با بیان اینکه برای رسیدن به این اهداف باید زمینه همکاری و هم افزایی کلیه سازمان ها، نهادها و ارگان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان قرچک بیش از 30 عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب برگزار می کند

شهرستان قرچک بیش از 30 عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب برگزار می کند