مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 16:002020-07-11پزشكي

ثبت تاکنون 20 هزار و 240 مورد مثبت کرونا در خوزستان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص تحلیل نمونه های تهیه شده در مراکز منتخب نمونه گیری در اجرای مرحله دوم غربالگری با تاکید بر بیماریابی توضیحاتی ارائه داد.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص تحلیل نمونه های تهیه شده در مراکز منتخب نمونه گیری در اجرای مرحله دوم غربالگری با تاکید بر بیماریابی توضیحاتی ارائه داد.

دکتر سیدمحمد علوی اظهار کرد: لزوم انجام تست مولکولی (PCR) که با توجه به نیاز، ضرورت انجام آن به شدت احساس می شد، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اهواز را بر آن داشت تا با راه اندازی آزمایشگاه های مختلف جهت افزایش نمونه گیری و تست نمونه های اخذ شده اهتمام بیشتری بورزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، افزود: با تاکید مقام های وزارت بهداشت طی بازدیدهای مکرر که همگی بر افزایش تست و ارتقای شاخص مثبت به تست های انجام شده (چگالی تست) تاکید داشته اند، تعداد مردمی که برای تست به مراکز منتخب نمونه گیری در سطح استان خوزستان مراجعه می کردند، افزایش یافته و تعداد زیادی نمونه اخذ و بعد از ثبت در سامانه سیب به آزمایشگاه های 2 و 3 (شفا) ارسال می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت تاکنون 20 هزار و 240 مورد مثبت کرونا در خوزستان

ثبت تاکنون 20 هزار و 240 مورد مثبت کرونا در خوزستان