مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 15:302020-07-11سياسي

افزایش مراجعان بیماران کرونایی در بیمارستان اسلامشهر/ بستری 38 بیمار مبتلا


رییس بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر گفت: با افزایش موج شیوع ویروس کرونا تعداد بیماران بستری در بیمارستان اسلامشهر افزایش چند برابری یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، علی اکبر معدنی پور رییس بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر عصر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان، اظهار کرد: در پی افزایش موج جدید شیوع ویروس کرونا تعداد بیماران بستری مبتلا به این ویروس افزایش چشمگیری یافته و تعدادی بیمار بدحال وخیم هم در زیر دستگاه قرار دارند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بیمارستان امام رضا(ع)، افزود: در فاصله موج اول تا دوم شیوع ویروس کرونا تعدادی از دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان تهیه و بخش های مختلف بیمارستان تجهیز شده اما با شروع موج جدید این بیماری و افزایش مراجعان، ظرفیت بیمارستان پر شده است.

رییس بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر با بیان اینکه در حال حاضر 38 بیمار کرونایی در دو بخش بیمارستان بستری و اغلب آن ها وضعیت جسمانی نامناسبی برخوردارند، تأکید کرد: متأسفانه به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و افزایش مجدد شیوع ویروس کرونا، روزانه تعداد زیادی بیمار کرونایی باحال نامساعد در بیمارستان بستری می شوند و ظرفیت تخت های بیمارستان پر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مراجعان بیماران کرونایی در بیمارستان اسلامشهر/ بستری 38 بیمار مبتلا

افزایش مراجعان بیماران کرونایی در بیمارستان اسلامشهر/ بستری 38 بیمار مبتلا