مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 15:102020-07-11پزشكي

آخرین وضعیت برگزاری کنکور ها از زبان وزیر بهداشت


وزیر بهداشت با اشاره به برگزاری کنکورها، گفت: از آنجایی که از 15 شهریور ماه ممکن است با همزمانی کووید_19 و آنفلوانزای فصلی مواجه شویم، طولانی شدن این جریان ممکن است با حذف همیشگی کنکور ها در سال جاری مصادف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر سعید نمکی در لایو اینستاگرام خود، درباره آخرین وضعیت برگزاری کنکورها، گفت: بنده به عنوان خدمتگذار همه عزیزان در بخش سلامت که بزرگترین آرزویم حفظ تندرستی فرزندان این سرزمین است، یکی از نگرانی‌هایی که به من منتقل شده بود، احتمال آلودگی عزیزان ما در شرایط برگزاری کنکور‌ها بود.

وی افزود: بر این اساس با حضور معاون وزیر علوم و رییس سازمان سنجش و همکارانم در وزارت بهداشت، جلسه طولانی را برگزار کردیم.

یکی از صحبت‌هایی که درباره کنکور دکترا مطرح شد، این بود که طراحان سوال را در قرنطینه نگه داشتند و برای دانشجویان داوطلب کنکور دکترا مقداری زمان برای تصمیم‌گیری کوتاه است و از دست رفتن وقت و هزینه را به دنبال دارد.

نمکی ادامه داد: توصیه کردم که نشستی برگزار شود و قرار است به من اعلام کنند که با چه مکانیزمی می‌توانیم هم به دانشجویان و خانواده‌ها اطمینان دهیم که کمترین آسیب را خواهند دید و هم اینکه از برگزاری این رقابت کشوری محروم نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت برگزاری کنکور ها از زبان وزیر بهداشت

آخرین وضعیت برگزاری کنکور ها از زبان وزیر بهداشت