مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 14:102020-07-11سياسي

انتقاد نماینده بافت، رابر و ارزوییه از پروژه های نیمه تمام 18 ساله در منطقه


نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه در مجلس گفت: عملیات اجرایی برخی از پروژه ها در این شهرستان ها 18 سال است که شروع شده اند و اکثر آنها نیمه تمام رها هستند و این امر منجر به تلف شدن بیت المال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدجواد فدایی  استاندار کرمان امروز در جلسه بررسی مسائل شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه اظهار داست: باید هر زودتر پروژه های راه منتهی به بافت تسریع شوند و طی مدت یک ماه معارضین محور بافت - کرمان، بافت - سیرحان شناسایی و تعیین تکلیف شوند.

وی بیان کرد: بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز محور بافت – سیرجان از طریق تهاتر، تبصره 15 و ماده 56 تامین می شود و محور رابر – کرمان به طول 125 کیلومتر توسط شرکت مس درآلو در حال اجراست که 55 کیلومتر از مسیر موجود کوتاه تر شده است.

وجود معارضین زمین مشکل اصلی عدم اتمام پروژه محور رابر – کرمان علی حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی شمال استان کرمان اظهار داشت: برای تمام محورهای اصلی منتهی به شهرستان بافت پروژه داریم که در مجموع 56 کیلومتر از اینها باقیمانده است.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز محور کرمان – بافت حدود 216 میلیارد تومان است که 56 کیلومتر از باند دوم این محور هنوز باقیمانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده بافت، رابر و ارزوییه از پروژه های نیمه تمام 18 ساله در منطقه

انتقاد نماینده بافت، رابر و ارزوییه از پروژه های نیمه تمام 18 ساله در منطقه