مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 13:302020-07-11اقتصادي

سامانه ملی معاملات احتمالاً تا پایان سال به بهره برداری می رسد


سهام عدالت به شرکت های سرمایه گذاری استانی به ارزش یکم تیرماه واگذار شد و پس از آن هیئت مدیره این شرکت ها باید پیگیری حضور در بورس باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن قالیباف اصل، مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران در مراسم رو نمایی از سامانه الکترونیک احراز هویت، گفت: در 3 الی 4 ماه گذشته کارهای خوبی در شرکت سپرده گذاری مرکزی درباره سهام عدالت انجام شده است.

وی ادامه داد: هنگام شروع سهام عدالت برای خود من ابهاماتی وجود داشت و اینکه بعد از 15 سال مردمی که نمی توانستند دارایی شأن را مشاهده کنند هم اکنون قادر خواهند بود هم دارایی شأن را مشاهده کنند و هم دارایی شأن را بفروشند این به جهت اعتمادی بود که رهبر انقلاب به بورس داشتند که در آینده برکات زیادی نیز برای بازار سرمایه خواهد داشت.

قالیباف گفت: این حجم 49 میلیون نفر در مقایسه با 10 الی 12 میلیونی که در طول تاریخ کشور به بورس پیوسته بودند رقم بزرگی بود بنابراین برای هدایت آن، این ایده مطرح شد که سفارشات تجمیعی انجام شود و به این واسطه از مشتری محوری به سمت کارگزاری محوری برویم.

شرکت های سرمایه گذاری استانی تاکنون در بورس پذیرش نشده اند / هیئت مدیره آنها باید پیگیر باشند مدیرعامل بورس اوراق بهادار گفت: در جلسه شورای عالی بورس تصمیم گیری شد درباره 30 میلیون نفری که روش غیر مستقیم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ملی معاملات احتمالاً تا پایان سال به بهره برداری می رسد

سامانه ملی معاملات احتمالاً تا پایان سال به بهره برداری می رسد