مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 13:002020-07-11اجتماعي

نوبخت: پاداش پایان خدمت فرهنگیان تا مهر ماه پرداخت می شود


نوبخت با اشاره به اینکه امسال بودجه آموزش و پرورش تا 110 درصد تخصیص می یابد، گفت: پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته تا مهر ماه پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، محمد باقر نوبخت در اولین برنامه گفتگو بر مدار تحول و بهبود یادگیری که با حضور وزیر آموزش‌وپرورش و مدیران کل استانی و روسای 760 گانه مناطق وزارت آموزش و پرورش سراسر کشور که در فضای مجازی بر بستر شبکه شاد برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات مالی خیلی بیشتر از آن است که ما تصور می‌کردیم لذا ما در شرایطی بسیار سخت مالی نسبت به گذشته به سر می‌بریم .

در سال‌های گذشته هرگاه از منابع مالی دولت یاد می‌کردیم، از سال‌های 65 تا 67 که سال‌های آخر جنگ بود و خیلی از تصمیمات را توجیه می‌کرد منابع ارزی ما چیزی حدود 7 میلیارد دلار بود و سال‌های بعد همچنان افزایش یافت.

وی افزود: ما در شرایطی هستیم که از سال 1390 تا ابتدای سال 1399 درآمدهای ارزی ما از 109 میلیارد دلار ناشی از فروش نفت به کمتر از 9 میلیارد دلار، یعنی به 8.

9 دهم میلیارد دلار تقلیل یافت و در این شرایط قرار است دولت همچنان به سمت اهدافش گام بردارد.

نوبخت تصریح کرد: یک وقت است با این شرایط کشور قفل و دچار روزمرگی می‌شود اما یک وقت است ما با همان روحیه و با همان ضرب آهنگ داریم پیش می‌رویم، با وجود همه مشکلات هر هفته شاهد اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت: پاداش پایان خدمت فرهنگیان تا مهر ماه پرداخت می شود

نوبخت: پاداش پایان خدمت فرهنگیان تا مهر ماه پرداخت می شود