مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 12:552020-07-11پزشكي

8 شهرستان بوشهر در وضعیت قرمز کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به اینکه هشت شهرستان این استان در شرایط قرمز شیوع بیماری کرونا قرار گرفته‌اند و تمدید محدودیت‌ها برای یک هفته آینده، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ دکتر سعید کشمیری روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با توجه به افزایش روند انتشار بیماری از مردم انتظار می‌رود با ماسک زدن و حضور نیافتن در تجمع‌ها به کادر درمان فرصت نفس کشیدن بدهند زیرا در زمان حاضر فشار زیادی در کادر درمان وجود دارد.

وی اضافه کرد:ا ز 14 تیرماه جاری شهرستان‌های بوشهر، کنگان، دشتستان و گناوه در وضعیت قرمز قرار گرفتند که براساس هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با کرونا و اختیارات استانداران محدودیت‌هایی برای مدت یک هفته اعمال شد.

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: باتوجه به تقسیم بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بدلیل افزایش شیوع بیماری در زمان حاضر به غیر از شهرستان‌های دشتی و جم که در محدوده زرد قرار دارند مابقی هشت شهرستان دیگر استان بوشهر قرمز هستند.

کشمیری اضافه کرد: بر این اساس استفاده از ماسک در محیط‌های سربسته، دستگاه‌های اداری و اماکن عمومی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، ارائه نکردن خدمات به افرادی که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 شهرستان بوشهر در وضعیت قرمز کرونا

8 شهرستان بوشهر در وضعیت قرمز کرونا