مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 11:202020-07-11سياسي

آیت الله علم الهدی: «حجاب» راه بندانی برای دشمنان اسلام است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه مردم بی دفاع مشهد در مسجد گوهرشاد برای دفاع از نوامیس شیعه آماج گلوله نظامیان رژیم طاغوت قرار گرفتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، مراسم بزرگداشت سالروز قیام مسجد گوهرشاد ظهر امروز با حضور جمعی از زنان و دختران محجبه مشهدی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در ایوان مقصوره مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

این مراسم بزرگداشت با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه علی ملائکه، مداح اهل بیت(ع) در رثای یگانه الگوی طهارت و پاکدامنی حضرت زهرا(س) و همچنین مقام شهدای این قیام خونین، مداحی خواند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی سخنران ویژه این مراسم بود که پیرامون موضوع حجاب و عفاف حافظ منزلت و ارزش های متعالی زنان در اجتماع به ایراد سخن پرداخت و اظهار کرد: امروز سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب رضاخانی و رقم خوردن فاجعه ای خونبار به دست رژیم منحوس پهلوی بوده، این قیام سند افتخار و شرافت برای ملت مسلمان ایران است که برای دفاع از ارزش های اسلامی، عقیده و آزادی تا پای جان ایستاده اند.

شهدای بی دفاع نوامیس شیعه در مقابل گلوله های ظلم ایستادند آیت الله سید احمد علم الهدی با بیان اینکه مردم بی دفاع مشهد در مسجد گوهرشاد برای دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: «حجاب» راه بندانی برای دشمنان اسلام است

آیت الله علم الهدی: «حجاب» راه بندانی برای دشمنان اسلام است