مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-11اقتصادي

افزایش 15 تا 40 درصدی نرخ کرایه تاکسی در مشهد


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از تصویب و افزایش قطعی نرخ کرایه تاکسی های درون شهری از 15 تا 40 درصد برای کلاس های مختلف خودرویی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد اظهار کرد: پس از پیشنهاد افزایش نرخ سالانه کرایه تاکسی توسط هیات مدیره سازمان تاکسیرانی و تصویب توسط شورای اسلامی شهر مشهد و فرمانداری، این نرخ تا پایان هفته جاری با بروز رسانی بر روی تاکسیمترها اعمال خواهد شد.

احمد محبی افزود: این افزایش نرخ در کلاس های 2 و3 شهری 15 الی 20 درصد، در کلاس بی سیم 30 درصد و در کلاس های 1 و 2 فرودگاه 30 تا 40 درصد است.

وی خاطر نشان کرد: میزان محاسبه نرخ کرایه در مبادی ورودی شهر فاکتور سفر و برای تاکسی های گردشی تاکسیمتر است.

همچنین با توجه به تقاضاهای مکرر شهروندان و مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد برنامه ریزی برای نصب نرخ کرایه بر روی تابلو خطوط نیز در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تاکید کرد: کلیه پرداخت ها بابت کرایه تاکسی های گردشی، خطوط و مبادی ورودی شهر بر اساس تاکسیمتر، فاکتور سفر و نرخ مصوب و نصب شده بر روی تابلوها در خطوط محاسبه می شود و دریافت هر گونه نرخی خارج از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 تا 40 درصدی نرخ کرایه تاکسی در مشهد

افزایش 15 تا 40 درصدی نرخ کرایه تاکسی در مشهد