مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-11اقتصادي

تغییر ساعت کاری در ادارات لرستان


به منظور رعایت الگوی مصرف برق و افزایش پایداری شبکه و تأمین برق مورد نیاز منازل مسکونی ساعات کار ادارات لرستان تغییر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، با عنایت به پیشنهاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان و مدیرکل مدیریت بحران مبنی بر کاهش ساعت کار ادارات استان، بدین وسیله ساعات کار کلیه ادارات، شرکت های دولتی، بانک ها، شهرداری ها و سایر مؤسسات عمومی غیر دولتی استان از تاریخ 21 تیرماه لغایت 31 مرداد به شرح زیر اعلام می گردد: 1- روزهای شنبه لغایت پنجشنبه از ساعت 7:15 الی 13.

2- ساعات کار بیمارستان ها، مراکز درمانی، دستگاه های خدمات رسان، امدادی و آتش نشانی به روال گذشته خواهد بود و مشمول این مصوبه نمی شود.

3- مدیران دستگاه های اجرایی موظفند ترتیبی اتخاذ نمایند پس از پایان ساعات کار اداری نسبت به صرفه جویی در مصرف برق نظارت داشته و کلیه دستگاه ها تجهیزات و سیستم سرمایشی و روشنایی را خاموش نمایند.

4- شرکت توزیع نیروی برق استان به منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق توسط ادارات و سازمانها در دوره زمانی فوق الذکر موظف است گروه هایی را تشکیل و نتیجه را هر 15 روز به استاندار محترم گزارش نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساعت کاری در ادارات لرستان

تغییر ساعت کاری در ادارات لرستان