مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-11حوادث

مهمترین حوادثی که طی 24 ساعت گذشته در فارس رخ داد


مهم ترین اخبار حوادث و توصیه های روز استان فارس را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، مهم ترین اخبار حوادث و توصیه های روز استان فارس را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف 463 کیلو تریاک از قاچاقچیان در نی ریز فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان نی ریز، 463 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپلیس فارس، سردار رهام بخش حبیبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان نی ریز حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان، در یک عملیات ضربتی به دو دستگاه سواری زانتیا و مزدا دو کابین مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان با رؤیت پلیس اقدام به فرار کردند، گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز مأموران موفق شدند آن دو خودرو را در محورهای خاکی شهرستان نی ریز متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از آن خودروها، 463 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شده است، گفت: در این خصوص سه نفر قاچاقچی حرفه ای دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، تصریح کرد: مبارزه با سوداگران مرگ یکی از اولویت های اصلی این فرماندهی در سال جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین حوادثی که طی 24 ساعت گذشته در فارس رخ داد

مهمترین حوادثی که طی 24 ساعت گذشته در فارس رخ داد