مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-11سياسي

طرح حرفه آموزی کمک های امدادی ویژه سربازان در خوزستان اجرا می شود


معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر عج خوزستان گفت: طرح حرفه آموزی دوره های آموزشی امدادی در خوزستان با همکاری هلال احمر استان خوزستان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عبدالرضا حاجتی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی تفاهم نامه آموزش حرفه آموزی سربازان در رشته های مرتبط با هلال احمر، اظهار کرد: این جلسه، جلسه هماهنگی بین هلال احمر و سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان در راستای حرفه آموزی سربازانی است که در راستای ابلاغ ستاد کلی نیروهای مسلح به تمام استان ها ابلاغ شده است.

وی افزود: امروز هم در بخشی که توسط ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه حرفه آموزی ابلاغ شده در قالب پنج بند همه موارد مرتبط با این ابلاغیه برنامه ریزی شد تا بتوانیم در خوزستان در شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان ها و هم مرکز آموزش رزم مقدماتی شهید باکری و شهید غلامی به سربازان آموزش های لازم را ارائه دهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان تصریح کرد: سربازان پس از گذراندن دوره آموزشی رزم مقدماتی با اتکا به گذراندن آموزش های امدادی هلال احمر می توانند به اشتغال در این زمینه ها هم فکر کنند.

حاجتی با تقدیر از زحمات و تلاش های هلال احمر، یادآور شد: جمعیت هلال احمر همواره در بلایا و بحران ها در خط اول و صف اول مقابله با بحران ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حرفه آموزی کمک های امدادی ویژه سربازان در خوزستان اجرا می شود

طرح حرفه آموزی کمک های امدادی ویژه سربازان در خوزستان اجرا می شود