مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-11سياسي

شتابدهنده تخصصی حوزه کارآفرینی اجتماعی به راه اندازی می شود


با امضای تفاهم نامه توسط ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه ایران، ایجاد شتابدهنده تخصصی در حوزه کارآفرینی اجتماعی در سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

- با امضای تفاهم نامه توسط ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه ایران، ایجاد شتابدهنده تخصصی در حوزه کارآفرینی اجتماعی در سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری میان ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه ایران با هدف ایجاد اشتغال با رویکرد کارآفرینی اجتماعی در سطح ملی، ستفاده از ظرفیت همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی برای توسعه اجتماعی در حوزه کارآفرینی اجتماعی امضاء شد.

ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه، همچنین توافق کردند تا با همکاری یکدیگر، برنامه های مشترک را برای حمایت از اشتغال خرد و خانگی در روستاها و شهرهای کوچک، اجرایی کنند.

ارائه، خدمات رهیاری (منتورینگ) به هسته های کارآفرینی اجتماعی جهت راه اندازی و توسعه کسب وکارهای خرد، دیگر هدف این تفاهم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتابدهنده تخصصی حوزه کارآفرینی اجتماعی به راه اندازی می شود

شتابدهنده تخصصی حوزه کارآفرینی اجتماعی به راه اندازی می شود