مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-11سياسي

برگزاری آزمون کتبی رشته تفسیر عمومی قرآن اوقاف سمنان در 24 مرداد


رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: آزمون کتبی رشته تفسیر عمومی مسابقات قرآن کریم این اداره کل با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

- عباس حاجی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: آزمون کتبی رشته تفسیر عمومی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان سمنان، ساعت 8:30 روز جمعه 24 مردادماه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

  وی با بیان اینکه این مرحله از آزمون به صورت استانی و همزمان با سایر استان ها برگزار می شود، افزود: در این رشته 64 نفر از شهرستان های استان و در حوزه های مختلف شرکت کرده و به رقابت خواهند پرداخت.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: به منظور حفظ سلامتی شرکت کنندگان، آزمون در حوزه های مختلف و در هر یک از شهرستان ها به صورت جداگانه برگزار می شود.

وی عنوان کرد: آزمون کتبی شرکت کنندگان در شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در امامزاده یحیی (ع) برگزار می شود.

حاجی گفت: آزمون کتبی مربوط به شرکت کنندگان شهرستان های گرمسار و آزادان نیز در محل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرمسار برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون کتبی رشته تفسیر عمومی قرآن اوقاف سمنان در 24 مرداد

برگزاری آزمون کتبی رشته تفسیر عمومی قرآن اوقاف سمنان در 24 مرداد