مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-11پزشكي

شیوع کرونا در خراسان شمالی «قرمز» شد / اعلام محدودیت های جدید


خراسان شمالی با اعلام وزارت بهداشت در جمع استان های قرمز شیوع کرونا قرار گرفت و در پی آن محدودیت های جدید در خراسان شمالی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، این استان در جمع استان های قرمز شیوع کرونا قرار گرفت.

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت استان های خراسان شمالی، خوزستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و هرمزگان  را در وضعیت قرمز و  استان های تهران، البرز، لرستان، خراسان جنوبی، کهگیلویه و به ویر احمد، زنجان، اصفهان، مازندران، گلستان و ایلام را در وضعیت هشدار اعلام کرد.

مکان های محل تجمع مردم در سراسر خراسان شمالی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد ولی الله حیاتی، معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی نیز با اعلام محدودیت های جدید در استان اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سراسر استان مراسم های عروسی، عزا و مکان های محل تجمع مردمی مانند استخرها، تالارها، باشگاه های ورزشی تا اطلاع ثانوی و برگشت به وضعیت عادی تعطیل است.

وی افزود: از شهروندان هم استانی می خواهم پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

معاون استاندار خراسان شمالی تأکید کرد: مردم به جز موارد ضروری از خانه هایشان بیرون نیایند و هنگام حضور در مکان های عمومی حتماً از ماسک استفاده کنند زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا در خراسان شمالی «قرمز» شد / اعلام محدودیت های جدید

شیوع کرونا در خراسان شمالی «قرمز» شد / اعلام محدودیت های جدید