مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 08:302020-07-11سياسي

هیچ موسسه ای نماینده دانشگاه پیام نور برای جذب دانشجو نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی ابراهیمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و هماهنگی مراکز بین الملل دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه به عنوان هاب بین الملل کشور در بیش از 40 مرکز و نمایندگی مستقر در دیگر کشور ها به ایرانیان و غیر ایرانیان مشغول .

- مدیرکل دفتر برنامه ریزی مراکز بین الملل دانشگاه پیام نور: هیچ موسسه ای نماینده دانشگاه پیام نور برای جذب دانشجو نیست مدیرکل دفتر برنامه ریزی و هماهنگی مراکز بین الملل دانشگاه پیام نور گفت: جذب دانشجوی دانشگاه پیام نور از طریق خود دانشگاه انجام می شود و هیچ موسسه ای نماینده دانشگاه پیام نور برای جذب دانشجو نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی ابراهیمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و هماهنگی مراکز بین الملل دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه به عنوان هاب بین الملل کشور در بیش از 40 مرکز و نمایندگی مستقر در دیگر کشور ها به ایرانیان و غیر ایرانیان مشغول ارائه خدمات آموزشی به بیش از 3 هزار دانشجوی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

وی درباره گسترش مراکز و واحد های بین المللی دانشگاه اظهارکرد: دانشگاه پیام نور بر اساس رسالت خود از مرز های داخلی فراتر رفته و حدود 15 سال است که در حوزه برون مرزی بر اساس مجوز شورای گسترش وزارت علوم اقدام به جذب دانشجویان خارجی نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ موسسه ای نماینده دانشگاه پیام نور برای جذب دانشجو نیست

هیچ موسسه ای نماینده دانشگاه پیام نور برای جذب دانشجو نیست