مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-11اقتصادي

فرصت سرمایه گذاری تکمیلی ETF یکم را از دست ندهید


معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه به افراد توصیه کرد، فرصت سرمایه گذاری در مرحله تکمیلی صندوق ETF یکم را از دست ندهند.

- ایسنا/کرمانشاه معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه به افراد توصیه کرد، فرصت سرمایه گذاری در مرحله تکمیلی صندوق ETF یکم را از دست ندهند.

فرید خلیلی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر واگذاری سهام تعدادی از شرکت های دولتی در قالب صندوق های سرمایه گذاری، اظهار کرد: چندی قبل مرحله اول این واگذاری در قالب صندوق سرمایه گذاری یکم عرضه شد و به هر کد ملی سهمیه دو میلیون تومان اختصاص یافت که افراد می توانستند تا این سقف سرمایه گذاری کنند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول نزدیک به 5800 میلیارد تومان از سهام ETF در مهلت تعیین شده به فروش رفت، یادآور شد: هم اکنون دولت برنامه دارد فاز تکمیلی مرحله اول را نیز اجرا کند که در این مرحله سقف خرید برای هر کد ملی تا پنج میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

به گفته معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه، افرادی که در مرحله اول نتوانستند اقدام به سرمایه گذاری در صندوق ETF کنند در این مرحله می توانند پنج میلیون تومان و افرادی که مرحله اول را دریافت کرده اند در این مرحله می توانند سه میلیون تومان سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت سرمایه گذاری تکمیلی ETF یکم را از دست ندهید

فرصت سرمایه گذاری تکمیلی ETF یکم را از دست ندهید