مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-11اقتصادي

شناور سازی ساعات کاری ادارات در مناطق پرتراکم اداری


پژوهشکده آمار تهران با مطالعات ساعات کاری ادارت در تهران پیشنهاد داده است از آن جایی که فراوانی ادارات در منطقه 6، 3،11 بیشتر است، لازم است که در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا، - پژوهشکده آمار تهران با مطالعات ساعات کاری ادارت در تهران پیشنهاد داده است از آن جایی که فراوانی ادارات در منطقه 6، 3،11 بیشتر است، لازم است که در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا، ساعات کاری این ادرات یکسان نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پژوهشگاه آمار با انتشار اطلاعات یک مطالعه که در مورد بررسی شناورسازی ساعات کاری شهر تهران در ایام شیوع کرونا انجام شده، نتایح این مطالعه را منتشر کرده است.

در مورد ضرورت این تحقق آمده است که با توجه به اینکه درصد بسیاری از جامعه را کارکنان اداره های دولتی تشکیل می دهند و اکثر این افراد، معمولا در ساعات مشخص و یکسانی در رفت و آمد به محل کار خود هستند، این مسئله می تواند باعث افزایش ترافیک و همچنین باعث افزایش حجم وسایط نقلیه عمومی در ساعات معینی از روز شود که همین امر در نهایت موجب تجمع افراد در یک ساعت و مکان و در نهایت شیوع بیشتر کرونا ویروس به یکدیگر می شود.

دراین مطالعه آمده است، در چنین شرایطی باید دنبال راه حل مناسب بود که تا حد امکان هم خدمات ارائه شود و هم تعداد افراد مبتلا به این بیماری افزایش پیدا نکند که در همین راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناور سازی ساعات کاری ادارات در مناطق پرتراکم اداری

شناور سازی ساعات کاری ادارات در مناطق پرتراکم اداری