مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-11سياسي

خدمات دستگاهها در شرایط کرونایی بیش از قبل الکترونیکی شود


مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی بر ضرورت بیش از پیش الکترونیکی نمودن فرآیندها و خدمات دستگاههای اجرایی در شرایط کرونایی تاکید کرد.

- مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی: خدمات دستگاهها در شرایط کرونایی بیش از قبل الکترونیکی شود ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی بر ضرورت بیش از پیش الکترونیکی نمودن فرآیندها و خدمات دستگاههای اجرایی در شرایط کرونایی تاکید کرد.

رسول مقابلی امروز 21 تیرماه در دومین جلسه کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم که در استانداری برگزار شد، با تاکید بر الکترونیکی نمودن فرآیندها و خدمات اداری، افزود: الکترونیکی نمودن فرآیندها و خدمات موجبات شفاف سازی و ابهام زدایی در امورات اداری و حفظ شان و جایگاه شهروندان می شود که علاوه بر آن ضرورت اجرای عملی این امر در شرایط کرونایی بیش از پیش در دستگاههای اجرایی و اداری احساس می شود.

وی خاطر نشان کرد: ارتقاء و جلب اعتماد عمومی و افزایش رضایت عمومی از نیازهای اساسی و امروز کشور است و این امر مستلزم پاسخگویی و مسئولیت پذیری تمامی کارکنان و مدیران در قبال عملکردها و پیامدهای آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دستگاهها در شرایط کرونایی بیش از قبل الکترونیکی شود

خدمات دستگاهها در شرایط کرونایی بیش از قبل الکترونیکی شود