مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-11فرهنگي

تمدید مهلت شرکت در جشنواره مطبوعات استان زنجان


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مهلت شرکت در جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تا 27 تیرماه تمدید شد.

- ایسنا/زنجان معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مهلت شرکت در جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تا 27 تیرماه تمدید شد.

محمود علی محمدی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری ششمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان، اظهار کرد: مهلت شرکت در این جشنواره تا 27 تیرماه تمدید شد.

وی افزود: این جشنواره همانند سال های گذشته، امسال نیز برگزار می شود و شرکت کنندگان باید از طریق سامانه خانه مطبوعات برای شرکت در جشنواره اقدام و آثار خود را بارگذاری کنند.

این مسئول تصریح کرد: تا امروز از این جشنواره استقبال خوبی انجام به عمل آمده و امیدواریم شاهد حضور فعالان این عرصه با کارهای فاخر و شاخص باشیم.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، گفت: در روز خبرنگار نفرات برتر این جشنواره معرفی خواهند شد.

وی همچنین در رابطه با اقدامات انجام شده برای استقرار سینما امید در استان زنجان، خاطرنشان کرد: سینما امید در شهرهایی با جمعیت بالای 100 هزار نفر و فاقد سینما استقرار می یابد که با انعقاد تفاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره مطبوعات استان زنجان

تمدید مهلت شرکت در جشنواره مطبوعات استان زنجان