مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-11پزشكي

زمان برگزاری سه آزمون وزارت بهداشت تغییر کرد


زمان برگزاری سیزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور، نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور و هفتمین دوره آزمون ارتقای دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی تغییر کرد.

- زمان برگزاری سیزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور، نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور و هفتمین دوره آزمون ارتقای دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی تغییر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت زمان برگزاری آزمون های سیزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور، نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور و هفتمین دوره آزمون ارتقای دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی تغییر کرد و بر این اساس داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون های فوق اول مرداد ماه سال 99 می توانند با حضور در حوزه های امتحانی در جلسه آزمون خود شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این اعلام شده بود سیزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور، نوزدهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری سه آزمون وزارت بهداشت تغییر کرد

زمان برگزاری سه آزمون وزارت بهداشت تغییر کرد