مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-11اقتصادي

مشکلات اقتصادی به ناتوانی مدیران بازمی گردد/ دولت در حوزه مسکن اقدام خاصی نداشت


یک فعال سیاسی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و همچنین با انتقاد از افزایش قیمت مسکن و اجاره در کشور گفت:عمده مشکلات کشور به ناتوانی مدیران و نفوذ عناصر خرابکار در دستگاههای اجرایی بازمی گردد.

- علی عبدی این فعال سیاسی و از فعالان سابق دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و همچنین با انتقاد از افزایش قیمت مسکن و اجاره در کشور گفت: ما در گذشته شاهد طرح مسکن مهر بودیم و خیلی از مردم با این طرح صاحب خانه شدند.

همچنین اجرای این طرح توانست در بسیاری از مشاغل رونق ایجاد کند و از سویی برای بسیاری هم شغل ایجاد شد.

* دولت در حوزه مسکن اقدام خاصی نداشت عبدی تاکید کرد: ما متاسفانه در این دولت شاهد افزایش شدید قیمت مسکن بودیم و دیدیم که مسئولان دولتی مسکن مهر را مزخرف دانستند و گفتند حالت خودشان دارند بحث مسکن اجتماعی را دنبال می کند در صورتی که هیچ اقدامی هم در این زمینه صورت نگرفت.

این فعال سیاسی ادامه داد: مسکن از چند بُعد دارای اهمیت است، مسکن برای کشور از این جهت مهم است که می تواند تولید شغل کند، یعنی مستقیم و غیرمستقیم برای میلیونها نفر شغل ایجاد می شود و از مجموعه های تولیدی تا اقشار کارگری در بحث ساخت مسکن مشغول به کار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اقتصادی به ناتوانی مدیران بازمی گردد/ دولت در حوزه مسکن اقدام خاصی نداشت

مشکلات اقتصادی به ناتوانی مدیران بازمی گردد/ دولت در حوزه مسکن اقدام خاصی نداشت