مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-11فرهنگي

اشتباه کردیم، هنوز به اول راه هم نرسیده ایم


یک کارشناس حفاظت و مرمت پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی فرهنگی معتقد است: هنوز نمی دانیم استانداردها برای یک موزه چیست؟! فقط یاد گرفته ایم یک دوربین مداربسته نصب کنیم و دو نفر حفاظت فیزیکی در فضای موزه بگذاریم و حتی گاهی با یک نفر می خواهیم امنیت همه موزه را تامین کنیم.

- یک کارشناس حفاظت و مرمت پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی فرهنگی معتقد است: هنوز نمی دانیم استانداردها برای یک موزه چیست؟! فقط یاد گرفته ایم یک دوربین مداربسته نصب کنیم و دو نفر حفاظت فیزیکی در فضای موزه بگذاریم و حتی گاهی با یک نفر می خواهیم امنیت همه موزه را تامین کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امنیت در موزه ها و تامین استانداردها در موزه های کشور حرفِ امروز و دیروز نیست که با یک اتفاق در موزه ای محلی تلنگری به موزه های بزرگتر و در سطح بین المللی وارد کند یا اصلا آن رخداد را محلی از اعراب ندانند که بخواهند ذهن شان را درگیر کنند و شرایط آن را با خود مقایسه.

تامین امنیتی که به یک تحلیل همه جانبه برای برطرف کردن روزنه های نفوذِ آسیب به موزه ها نیاز دارد و نشان می دهد یک اتفاق هر چند کوچک در یک جامعه ی محلی کوچکتر در پایتخت نیز این زنگ خطر را به گوش همه می رساند و نیاز است تا حتما آن را به عنوان یک زنگ خطر در نظر بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباه کردیم، هنوز به اول راه هم نرسیده ایم

اشتباه کردیم، هنوز به اول راه هم نرسیده ایم