مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-11پزشكي

نمودار آمار مبتلایان به کرونا چه زمان نزولی می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد مهری، اپیدمیولوژیست و پژوهشگر حوزه سلامت عمومی اظهار داشت: در بیماری های تنفسی مانند کرونا شاهد اپیدمی های گسترده هستیم یعنی اینکه افزایش موارد ابتلا به صورت رفت و برگشتی است و این گونه نیست که مانند اپیدمی .

- اپیدمیولوژیست گفت: اگر مردم در سطح وسیع رفتار قابل توجه و اقدامات علیه شیوع بیماری داشته باشند دو هفته بعد شاهد کاهش موارد مبتلایان، سه هفته بعد شاهد کاهش موارد بستری و هفته چهارم کاهش موارد فوت را خواهیم دید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، احمد مهری، اپیدمیولوژیست و پژوهشگر حوزه سلامت عمومی اظهار داشت: در بیماری های تنفسی مانند کرونا شاهد اپیدمی های گسترده هستیم یعنی اینکه افزایش موارد ابتلا به صورت رفت و برگشتی است و این گونه نیست که مانند اپیدمی مسمومیت عده ای به بیماری مبتلا شوند و اپیدمی تمام شود.

وی افزود: این مدل اپیدمی های گسترده تنفسی تا زمان تولید واکسن و ابتلای درصد قابل توجهی از مردم به این بیماری از بین نخواهد رفت.

مهری در پاسخ به این پرسش که وضعیت افزایشی ابتلای بیماران تا چه زمانی ادامه دارد گفت: اگر مردم در سطح وسیع رفتار قابل توجه و اقدامات علیه شیوع بیماری داشته باشند دو هفته بعد شاهد کاهش موارد مبتلایان، سه هفته بعد شاهد کاهش موارد بستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمودار آمار مبتلایان به کرونا چه زمان نزولی می شود؟

نمودار آمار مبتلایان به کرونا چه زمان نزولی می شود؟