مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-11سياسي

تسریع در طرح های بازآفرینی شهری، در گرو حمایت بودجه های ملی است


رییس شورای اسلامی شهر تبریز، مسیرگشایی شهید شریفی را از نیازهای اساسی تبریز در حوزه عمران خواند و گفت: تزریق اعتبارات ملی به طرح هایی نظیر مسیرگشایی شهید شریفی، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز، مسیرگشایی شهید شریفی را از نیازهای اساسی تبریز در حوزه عمران خواند و گفت: تزریق اعتبارات ملی به طرح هایی نظیر مسیرگشایی شهید شریفی، نقش تاثیرگذار در تسریع و مطلوبیت این طرح ها خواهد داشت.

شهرام دبیری در جریان بازدید گروهی از پروژه مسیرگشایی شهید شریفی، اظهار کرد: این طرح، در دو مسیر رفت و برگشت، در برنامه عمرانی شهرداری منطقه4 و منطقه10 گنجانده شده و تحولی اساسی در شرایط مسیر رضوان شهر به شهید مفتح رقم خواهد زد.

وی با اشاره به اینکه طرح های بازآفرینی شهری، جزیی از برنامه های ملی در حوزه مسکن و شهرسازی هستند، تشریح کرد: طرح های کلان شهر و نوسازی بافت های ناکارآمدی، در شاخص های عمرانی، خدماتی و حتی اقتصادی و معیشتی محلات کم برخوردار، تاثیر چشمگیر دارند و انتظار می رود نمایندگان، در پشتیبانی ملی این طرح ها، نقش آفرین باشند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا منادی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر دبیری رییس شورای اسلامی شهر، رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر و سخنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در طرح های بازآفرینی شهری، در گرو حمایت بودجه های ملی است

تسریع در طرح های بازآفرینی شهری، در گرو حمایت بودجه های ملی است