مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-11بين الملل

10 هزار و 97 مترمربع از اراضی ملی شمال غرب پایتخت رفع تصرف شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تهران از رفع تصرف 10 هزار و 97 مترمربع از اراضی ملی شمال غرب پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا آقایی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای یک فقره حکم قطعیت یافته قضایی، 10 هزار و 97 مترمربع از اراضی ملی پلاک کشارسفلی منطقه کن واقع در شمال غرب پایتخت رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران رضا آقایی بابیان این مطلب افزود: این حکم قضایی با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی و همکاری دستگاه های ذی ربط همچون اداره گاز، اورژانس و عوامل حریم شهرداری منطقه 22 از ید متصرف خارج و تمامی بناهای ایجادشده مورد تخریب قرار گرفت.

وی اظهار داشت: منابع طبیعی به عنوان سرمایه ملی متعلق به همه نسل ها است و بر این اساس حفظ و حراست از آن مشارکت همگانی بویژه نهادها و سازمان های مرتبط را می طلبد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تهران با بیان اینکه جنگل ها و مراتع از مواهب الهی به شمار می آیند خاطرنشان کرد: با توجه به نقش مهم این منابع ارزشمند در طبیعت بویژه زندگی انسان ها، توسعه و احیای این سرمایه های الهی و حفاظت از آنها شکوفایی جامعه را به همراه داشته و هرچه در این عرصه بیشتر بکوشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار و 97 مترمربع از اراضی ملی شمال غرب پایتخت رفع تصرف شد

10 هزار و 97 مترمربع از اراضی ملی شمال غرب پایتخت رفع تصرف شد