مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-11اقتصادي

تبدیل 29 شبکه سیمی توزیع برق به کابل خودنگهدار در شازند


مدیر توزیع برق شهرستان شازند از تبدیل 29 کیلومتر شبکه سیمی توزیع برق به کابل خودنگهدار در این شهرستان طی سه ماه نخست سال جاری خبرداد.

- مجید مامقانی نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در شازند با اشاره به  تبدیل 29 کیلومتر شبکه سیمی توزیع برق به کابل خودنگهدار در این شهرستان، اظهار کرد: افزایش قابلیت اطمینان در مقابل شرایط جوی و اتفاقات ناشی از برخورد اشیای خارجی، رفع ضعف ولتاژ مشترکان، جمع آوری برق های غیرمجاز و جلوگیری از سرقت انرژی و سیم های شبکه و توجه به مسایل زیست محیطی با حذف شاخه زنی درختان در تماس با شبکه، کاهش تلفات و بهبود مبلمان شهری و روستایی را از جمله مزایای اجرای شبکه با کابل خودنگهدار است.

وی جابجایی بیش از 60 اصله تیر برق واقع در معابر شهری و روستایی، احداث و اصلاح شبکه فشار متوسط و ضعیف هوایی شهری و روستایی، احداث  69 دستگاه  پست هوایی و نصب 81 دستگاه چراغ گازی و 138 دستگاه چراغ ال ای دی واقع در نقاط مختلف شهرستان را از جمله اقدامات انجام شده دانست.

مدیرتوزیع برق شهرستان شازند با بیان اینکه تست  5191  کنتور  طی سه ماه نخست سال جاری در این شهرستان  انجام شده است، افزود: با انجام این فرآیند 199کنتور معیوب نیز شناسایی و تعویض شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل 29 شبکه سیمی توزیع برق به کابل خودنگهدار در شازند

تبدیل 29 شبکه سیمی توزیع برق به کابل خودنگهدار در شازند