مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-11بين الملل

هنیه شهادت جوان فلسطینی به دست صهیونیست ها را جنایت خواند


رییس دفتر سیاسی جنبش حماس شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری به دست ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم و آن را جنایتی وحشتناک توصیف کرد.

- هنیه شهادت جوان فلسطینی به دست صهیونیست ها را "جنایت" خواند رییس دفتر سیاسی جنبش حماس شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری به دست ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم و آن را جنایتی وحشتناک توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل خبرگزاری آناتولی، اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس در تماس تلفنی با خانواده شهید ابراهیم ابو یعقوب 29 ساله که با تیراندازی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری به شهادت رسید، ضمن عرض تسلیت این اقدام رژیم اشغالگر را محکوم کرد.

وی گفت: این جنایت وحشتناک با تمامی عرف و قوانین مغایر است.

ابو یعقوب، جوان فلسطینی روز پنجشنبه در پی تیراندازی نیروهای اسراییلی به سمت وی در نزدیکی شهرک کفل حارس تابع شهر سلفیت در شمال کرانه باختری به شهادت رسید.

عبدالله کمیل، استاندار سلفیت گفت: شهید ابو یعقوب با گلوله ارتش اشغالگر اسراییلی زخمی شد در حالی که به صورت عادی درحال عبور به همراه دوستانش بود.

وی با صدور بیانیه ای در فیس بوک افزود: من نیروهای اشغالگر را مسوول شهادت ابو یعقوب می دانم و این جنایت بخشی از جنایت هایی است که این رژیم صهیونیستی در حق ملت ما مرتکب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنیه شهادت جوان فلسطینی به دست صهیونیست ها را جنایت خواند

هنیه شهادت جوان فلسطینی به دست صهیونیست ها را جنایت خواند